Regulamin
Sklep internetowy dostępny pod adresem https://armona.pl/ prowadzony jest przez spółkę działającą pod firmą Armona Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku pod adresem ul. Wawelska 4D lok. 20, 80-034 Gdańsk, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000804310, NIP: 5833370568, REGON: 384385420, kapitał zakładowy 5.000 zł.
Dane kontaktowe Sprzedawcy:
– adres e-mail: sklep@armona.pl.
Niniejszy dokument (stanowiący równocześnie regulamin w myśl ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną) zwany dalej „Regulaminem”, określa rodzaje i zakres świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego, zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy a także tryb odstąpienia od umowy i postępowania reklamacyjnego.
Sprzedawca za pomocą Sklepu internetowego świadczy drogą elektroniczną usługi poprzez:
- udostępnienie treści o ofercie i Produktach na stronie Sklepu internetowego,
- umożliwienie wypełnienia formularza zamówienia w celu zawarcia umowy sprzedaży
- umożliwienie dokonania rejestracji w celu utworzenia Konta klienta i utrzymanie Konta klienta Sklep internetowego,
- przesyłanie Klientom informacji o promocjach i Produktach w formie „Newslettera”.
Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług świadczonych przez Sprzedawcę:
- urządzenie z dostępem do sieci Internet,
- przeglądarka internetowa obsługująca pliki Cookies
- dostęp do poczty elektronicznej.
Sprzedawca umożliwia dokonywanie płatności za zamówione Produkty:
- w formie przedpłaty za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.. Klient przeprowadza transakcję na zasadach określonych regulaminem operatora systemu płatności elektronicznych. W ramach systemu płatności elektronicznych Klient może skorzystać z następujących sposobów płatności:
- karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
- płatności online,
- BLIK,
- Pay by link;
- za pobraniem
W przypadku płatności za pobraniem Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia po jego potwierdzeniu.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m. in. w stosunku do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Opinie i oceny są zbierane i przetwarzane przez Sprzedawcę w szczególności dla następujących celów:
- poprawienia atrakcyjności oferty;
- zebrania informacji o Produktach i doświadczeniach Klienta w tym zakresie;
- polepszenia zakresu oferowanych Produktów i usług;
- umożliwienia innym Klientom zapoznania się z opiniami i ocenami.
Sprzedawca nie redaguje Opinii/Wypowiedzi zamieszczanych przez Użytkowników ale zastrzega sobie prawo do ich usunięcia (odrzucenia), w szczególności gdy:
- naruszają obowiązujące przepisy w prawie polskim i międzynarodowym, wzywają do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej itp. oraz zawierają treści faszystowskie, pornograficzne oraz powszechnie uznane za wulgarne, propagujące przemoc, obrażające uczucia religijne lub dobre obyczaje,
- zawierają treści reklamowe lub inne treści o charakterze komercyjnym,
- zawierają odnośniki do innych stron internetowych, podmiotów innych niż www.armona.pl , w szczególności konkurencyjnych serwisów internetowych, sklepów internetowych oraz porównywarek cen,
- zawierają dane osobowe, teleadresowe lub adresy mailowe, oraz wszelkie inne dane podlegające obowiązującej ustawie o Ochronie Danych Osobowych
- naruszają prawa patentowe, autorskie, tajemnice handlowe oraz inne prawa własności intelektualnej,
- nie dotyczą w całości lub części opiniowanego produktu,
- nie maja wartości merytorycznej,
- opinia zawiera treści o charakterze spamu,
- są napisane w innym języku niż język polski.
Zabronione jest podejmowanie następujących czynności bez wyraźnej zgody Sprzedawcy:
- kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub w inny sposób Sklepu internetowego lub jego części, a także poszczególnych treści udostępnianych za jego pomocą,
- rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób publikowanych w Sklepie internetowym treści,
- pobieranie zawartości baz danych i wtórne jej wykorzystanie w całości lub części.
ul. Wawelska 4D lok. 20, 80-034 Gdańsk, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000804310, NIP: 5833370568, REGON: 384385420, kapitał zakładowy 5.000 zł. Adres e-mail administratora danych: ado@armona.pl.
Administrator przetwarza dane osobowe w następujących celach:
- przygotowanie oferty handlowej w odpowiedzi na zainteresowanie klienta, co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- zawieranie i realizacja umów sprzedaży z klientami, na podstawie zawartej umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego, na podstawie zawartej umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- obsługa procesu reklamacyjnego, na podstawie obowiązku ciążącym na administratorze danych w związku z obowiązującymi przepisami prawa (art. 6 ust.1 lit. c RODO);
- rachunkowych związanych z wystawianiem i przyjmowaniem dokumentów rozliczeniowych, na podstawie przepisów prawa podatkowego (art. 6 ust. 1 lit. C RODO);
- archiwizacja danych dla ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami lub potrzeby wykazania faktów, co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora danych (art. 6 ust. 1 lit f RODO);
- kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, w szczególności w odpowiedzi na zapytania kierowane do administratora danych, co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- przesyłanie informacji technicznych dotyczących funkcjonowania Sklepu internetowego i usług, z których korzysta klient, co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- marketing, co jest jego prawnie uzasadnionym interesem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) lub odbywa się na podstawie uprzednio udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. A RODO).
Dane osobowe które przetwarzamy:
- dane kontaktowe: imię i nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu;
- informacje na temat płatności i historię płatności;
- informacje o zakupie ratalnym, jeśli Cię dotyczą;
- informacje na temat zamówień.
Odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez administratora danych mogą być podmioty współpracujące z administratorem danych gdy jest to niezbędne do realizacji umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą. Rodzaje podmiotów, którym możemy ujawniać Twoje dane to:
- podmioty pośredniczące w realizacji płatności (np PayU) – dzięki temu możesz zrealizować płatność za zakupy w naszych sklepach;
- firmy kurierskie z których usług korzystamy (np DPD, InPost, Poczta Polska) – dzięki temu możesz otrzymać zakupiony towar na adres, który wskazałeś w zamówieniu;
- punkt odbioru przesyłki (np. Stacje Orlen, Żabka, Empik) – dzięki temu możesz otrzymać towar ze punktu, który wskazałeś przy zakupie;
- serwisy odpowiedzialne za naprawę sprzętu – dzięki temu Twoja reklamacja może zostać sprawnie załatwiona;
W każdym przypadku, gdy ujawniamy Twoje dane innym podmiotom, dokonujemy tego w ramach obowiązujących przepisów. Jeśli nasi usługodawcy przetwarzają Twoje dane w naszym imieniu, muszą zapewnić gwarancje wdrożenia rozwiązań technicznych i organizacyjnych, które będą chroniły Twoje dane osobowe i spełniały wymogi Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo:
- do dostępu – uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są jej dane osobowe. Jeżeli dane o osobie są przetwarzane, jest ona uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz uzyskania następujących informacji: o celach przetwarzania, kategoriach danych osobowych, informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane zostały lub zostaną ujawnione, o okresie przechowywania danych lub o kryteriach ich ustalania, o prawie do żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych przysługujących osobie, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania (art. 15 RODO);
- do otrzymania kopii danych – uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, przy czym pierwsza kopia jest bezpłatna, a za kolejne kopie administrator może nałożyć opłatę w rozsądnej wysokości wynikającą z kosztów administracyjnych (art. 15 ust. 3 RODO);
- do sprostowania – żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe lub uzupełnienia niekompletnych danych (art. 16 RODO);
- do usunięcia danych – żądania usunięcia jej danych osobowych, jeżeli administrator nie ma już podstawy prawnej do ich przetwarzania lub dane nie są już niezbędne do celów przetwarzania (art. 17 RODO);
- do ograniczenia przetwarzania – żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO), gdy:
- osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się ich usunięciu, żądając ograniczenia ich wykorzystywania,
- administrator nie potrzebuje już tych danych, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;
- do przenoszenia danych – otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego danych osobowych jej dotyczących, które dostarczyła administratorowi, oraz żądania przesłania tych danych innemu administratorowi, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą lub umowy z nią zawartej oraz jeżeli dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO);
- do sprzeciwu – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych w prawnie uzasadnionych celach administratora, z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, w tym wobec profilowania. Wówczas administrator dokonuje oceny istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osób, których dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Jeżeli zgodnie z oceną interesy osoby, której dane dotyczą, będą ważniejsze od interesów administratora, administrator będzie zobowiązany zaprzestać przetwarzania danych w tych celach (art. 21 RODO).
Niniejsza Polityka cookie określa zasady przechowywania i dostępu do informacji za pośrednictwem plików Cookie na urządzeniach Użytkownika korzystającego z Serwisu w domenie armona.pl, którego administratorem jest Armona Sp. Z o.o. z siedzibą w Gdańsku pod adresem ul. Wawelska 4D lok. 20, 80-034 Gdańsk, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000804310, NIP: 5833370568, REGON: 384385420, kapitał zakładowy 5.000 zł.
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Klienta pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator / Sprzedawca.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta i przeznaczone są do korzystania ze stron Sklepu internetowego. Pliki te pozwalają̨ zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować́ Serwis indywidualnie dla każdego Użytkownika.
Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer
Poniżej znajdziesz informacje o tym, co robimy przy użyciu cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu.
Administrator wykorzystuje Cookie w następujących celach:
Konfiguracji serwisu:
- dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu;
- rozpoznania urządzenia Użytkownika Serwisu oraz jego lokalizację i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb;
- ułatwienia przeglądania zasobów strony internetowej przy kolejnych wizytach;
- zapamiętania ustawień wybranych przez Użytkownika i personalizacji interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik
Uwierzytelniania Użytkownika w serwisie:
- zapewnienia bezpieczeństwa świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym utrzymania sesji Użytkownika Serwisu po zalogowaniu i rozpoznania osoby korzystającej przy kolejnej sesji,
- poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki,
- optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora;
Realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych, w tym
- tworzenie zagregowanych statystyk służących poprawie funkcjonalności strony, jej struktury i zawartości;
Analiz i badań oraz audytu oglądalności
- tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają̨ zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają̨ ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
Wykorzystujemy też cookies zewnętrzne, aby:
- zbierać ogólne i anonimowe dane statyczne za pośrednictwem narzędzi analitycznych, np. Google Analytics, Gemius Traffic, Yandex, HotJar;
- zbierać informacje na temat zachowań użytkowników na stronach internetowych serwisu, np. Google Analitycs, Gemius Traffic, Yandex, HotJar;
- prezentować reklamy dostosowane do Twoich preferencji z wykorzystaniem narzędzia internetowej reklamy;
- zastosować funkcje interaktywne w celu popularyzacji serwisu za pomocą serwisów społecznościowych, np. facebook.com, twitter.com;
- prezentować na stronach internetowych serwisu opinie, które są pobierane z zewnętrznych serwisów internetowych, np. ceneo.pl, opineo.pl.
Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem www.wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.
Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane pod rozstrzygnięcie:
- sądowi powszechnemu według wyboru Klienta zgodnie z właściwymi przepisami prawa polskiego, jeżeli Klient jest konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w pkt 8 ppkt 8.2 Regulaminu,
- sądowi powszechnemu właściwemu według siedziby Sprzedawcy, jeżeli Klient nie jest konsumentem.